
Uutiset
Asiakaspalveluumme haetaan lisävahvistusta!
Etsimme asiakaspalvelutiimiimme ja tilausten vastaanottoon reipasta tiimiläistä vanhempainvapaan sijaiseksi!
Etsimme asiakaspalvelutiimiimme ja tilausten vastaanottoon reipasta tiimiläistä vanhempainvapaan sijaiseksi!
Tilausten vastaanotossa teet yhteistyötä muun tiimin kanssa ja huolehdit siitä, että asiakkaan tilaus kirjautuu oikein sähköiseen asiakasjärjestelmään. Toimit myös linkkinä asiakkaan, ajojärjestelyn sekä myynnin välillä.
Etsimämme henkilö on asiakaslähtöinen, ulospäinsuuntautunut sekä oma-aloitteinen tiimipelaaja. Suurin osa tilauksista tulee puhelimitse, joten puhelimessa asioimisen taito tai sen opettelu on välttämätöntä. Olethan siis paineensietokykyinen ja huumorintajuinen!
Koulutustaustasi voi olla joko kaupalliselta alalta tai logistiikan alalta. Osaamisvaatimuksena on perustasoiset tietotekniset taidot (MS Office, jne.), hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä välttävä englannin kielen taito eli uskallat kommunikoida puhelimessa myös englanniksi. Eduksi katsotaan työkokemus asiakaspalvelusta tai logistiikan alalta, kokemus erilaisten sovellusten käytöstä sekä ruotsin kielen taito.
Tarjoamme rennon ja dynaamisen työyhteisön ilman turhia organisaatiolokeroita, jotta jokaisen on mukava tulla töihin. Uskomme, että säilyttämällä organisaatiorakenteen joustavana, voimme tarjota myös asiakkaillemme joustavaa ja asiakaslähtöistä palvelua.
Työpaikka sijaitsee Helsingin Malmilla hyvien kulkuyhteyksien varrella. Työaika on arkisin klo 9:00-17:00. Työn aloitus olisi kesä- heinäkuun 2025 vaihteessa ja kestäisi vuoden 2026 elokuun loppuun saakka.
Mikäli tunnistat itsesi kuvauksesta, niin lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen sekä CV osoitteeseen satu-maria.jauhiainen@sortera.fi. Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 4.6.2025. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä.
