Uutiset

Asiakkaat arvostavat Sorteran varmuutta, palvelua ja osaamista

Sortera Oy toteutti lokakuussa 2025 asiakastyytyväisyyskyselyn yhdessä Balentor Oy:n kanssa.

Julkaisu

Tulokset kertovat ilahduttavan selvästi: asiakkaamme arvostavat erityisesti toiminnan varmuutta, palvelun laatua ja henkilöstömme asiantuntemusta. NPS-pisteemme oli kuluvana vuonna 81, joka tarkoittaa erinomaista suositteluhalukkuutta!

Vastausten perusteella toimitusvarmuus ja nopeus nousivat jälleen Sorteran suurimmiksi vahvuuksiksi. Asiakkaamme kokevat, että sovituista asioista pidetään kiinni ja palvelut saadaan perille silloin, kun niitä tarvitaan – juuri niin kuin pitääkin.

Myös palveluiden saatavuus ja henkilöstön palvelualttius saivat paljon kiitosta. Asiakkaat kuvasivat yhteistyötä sujuvaksi ja luontevaksi: yhteyden saa helposti, asiat hoituvat nopeasti ja Sorteran työntekijät osaavat auttaa.

”Ei parannettavaa. Old school puhelinmeiningillä homma hoitui hujauksessa. Välillä tuntui kun Sortera olisi ollut vain minua varten.”
– palaute asiakaskyselystä

Palaute, joka vie meitä eteenpäin

Kysely toi esiin myös arvokkaita kehitysehdotuksia, erityisesti liittyen asiakkaiden neuvontaan jätteiden ja vaihtolavojen käytössä. Kehitysehdotukset olivat hyviä, ja tavoitteenamme on, että asiakas saa meiltä jatkossa enemmän tukea ja tietoa vaihtolavojen käyttöön ja jäteneuvontaan.

Asiakastyytyväisyyskysely on tärkeä osa Sorteran jatkuvaa kehitystyötä. Sen avulla seuraamme, missä olemme onnistuneet ja missä voimme vielä parantaa. 

Lämmin kiitos kaikille kyselyyn vastanneille, yhdessä teemme sen mahdolliseksi!